Europos Sąjungos struktūrinių fondų/ Europos socialinio fondo lėšų bendrai finansuojamas projektas Nr. 09.2.1-ESFA-V-719-01-0001 „Kokybės krepšelis“
Tikslas:
Diegiant inovatyvią ugdymo(si) aplinką, ugdyti kūrybišką, iniciatyvią, teigiamos emocinės savijautos ir nuolat asmeninės pažangos siekiančią
asmenybę.
Uždaviniai:
1. Stiprinti mokytojų kompetencijas, plėtojant sistemingą kolegialų bendradarbiavimą ir gerinant pamokos vadybą.
2. Siekti kiekvieno progimnazijos mokinio asmeninės pažangos, naudojant įtraukiojo ugdymo elementus, tikslingai pritaikytoje ir modernizuotoje, emociškai palankioje ugdymo(si) aplinkoje.
—————
Kokybės krepšelio darbo grupių įsakymai
Kokybės krepšelio veiklos tobulinimo plano koordinavimo darbo grupė
Klaipėdos „Vyturio“ progimnazijos veiklos tobulinimo planas
Kokybės Krepšelio ataskaita už pirmuosius metus
Klaipėdos „Vyturio“ progimnazija dalyvauja „Kokybės krepšelio“ projekte: https://www.klaipeda.lt/data/
—————
Klaipėdos „Vyturio“ progimnazijoje įsibėgėjo Kokybės krepšelio veiklos:
- „Šiuolaikinė pamokos vadyba“ ir kolegialus bendradarbiavimas bei dalijimasis gerąja patirtimi „Analizuok, pritaikyk ir reflektuok savo pamokoje“
- „STEAM ugdymo organizavimo galimybės“ I dalies mokymai
- „STEAM ugdymo organizavimo galimybės“ II dalies mokymai
- 4 paskaitų ciklas – praktiniai darbai Klaipėdos miesto pradinių klasių mokytojams „Tiriamųjų darbų pagrindai pradinių klasių mokiniams“
- Bendruomenę subūrusi popietė „Atverk širdį poezijai“
- Veikla skaitykloje
- Lietuvių kalbos diena „Vytury“
- Dailės pamoka bibliotekoje
- Knygų lankstymas
- „Atrandu save kaip skaitytoją“
- Interaktyvi veikla skaitykloje
- 5a klasės popietė bibliotekoje
- Išvyka į Kauną
- Kompiuterių klasė
- Multisensorinė erdvė
- Edukacinė erdvė „Be batų“
- „Fantastinių būtybių kūrimas bibliotekoje“
Kokybės Krepšelio sėkmės:
Sensorinis kabinetas.
Tikslieji mokslai
Patalpa be batų
Labaratorija
„MISIJA snaudžiančių monstrų medžioklė“
Pradinių klasių veiklos
STEAM
Biblioteka I
Biblioteka II