PAGALBA MOKINIAMS IR JŲ TĖVAMS (GLOBĖJAMS)
Mokykloje veikia specialiojo ugdymo komisija, kuri kartu su mokytojais formuoja specialiojo ugdymo politiką mokykloje, planuoja ir vykdo praktinį darbą. Jos tikslas -padėti specialiųjų poreikių mokiniams kuo sėkmingiau išspręsti visas jų socialines, mokymosi, psichologines, sveikatos bei kitas problemas.
Mokykloje savo paslaugas teikia psichologas, socialinis pedagogas, specialusis pedagogas ir sveikatos priežiūros specialistas.
Socialinė pedagogė Rita Borta
soc.pedagoge@vyturioprogimnazija.lt
+370 677 32797
Socialinė pedagogė 1-3 kl. Rasa Skališienė
rasa.skalisiene@
+370 612 76372
Darbo laikas | |
Savaitės dienos | Darbo laikas |
Pirmadienis | 8.00 – 12.00 |
Antradienis | 8.00 – 15.00 |
Trečiadienis | – |
Ketvirtadienis | 12.00 – 16.00 |
Penktadienis | 8.00 – 11.00 |
SOCIALINIO PEDAGOGO FUNKCIJOS
Mokyklos socialinis pedagogas vykdo šias funkcijas:
- Vertina socialinės pedagoginės pagalbos vaikui ir mokiniui poreikius (kartu su kitais specialistais), esant būtinybei gali lankytis pamokose, neformaliojo ugdymo ir kitose veiklose;
- Konsultuoja mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), pedagogus mokyklos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
- Dalyvauja sprendžiant krizinius atvejus mokykloje, ugdymo ir socialinių įgūdžių problemas;
- Numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, kitais su vaiku ir mokiniu dirbančiais asmenimis, socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros įstaigomis, eisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais;
- Šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais, nuolat tobulina savo kompetencijas;
- Inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su mokyklos Vaiko gerovės komisija ir mokyklos savivaldos grupėmis, kitais specialistais ir mokytojais ugdant mokinių gyvenimo įgūdžius;
- Atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius (prioritetus, strateginį ir metinį veiklos planus);
- Renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą vaikų ir mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis;
- Tvarko ir pildo darbo dokumentus (konsultacijų žurnalą ir kitus reikiamus dokumentus, atsižvelgdamas į savo darbo specifiką ir pritaikytus savo ugdymo įstaigai);
- Planuoja ir derina su mokyklos vadovu metinės veiklos prioritetus ir pagal juos rengia savo veiklos planą kalendoriniams metams;
- Atstovauja ir gina vaikų teises mokykloje, teisėsaugos ir kitose institucijose;