Ilona Ruzginienė (302a kab.)
spec.pedagoge@vyturioprogimnazija.lt
Savaitės dienos | Kontaktinis laikas | Konsultacijų laikas |
Pirmadienis | 8.15 – 11.55 | 14.55 – 15.25 |
Antradienis | 8.15 – 10.50 | |
Trečiadienis | 8.15 – 12.05 | 15.10 – 15.40 |
Ketvirtadienis | 8.15 – 10.50 | |
Penktadienis | 8.15 – 10.50 |
Laima Domarkienė (317 kab.)
laima.domarkiene@vyturioprogimnazija.lt
Savaitės dienos | Kontaktinislaikas | Konsultacijųlaikas |
Pirmadienis | 8.15 – 10.50 / 13.30-14.15 | 10.50-11.20 |
Antradienis | 8.15 – 11.35 | |
Trečiadienis | 9.10 – 11.55 | |
Ketvirtadienis | 8.15 – 10.50 / 13.30-14.15 | 10.50-11.20 |
Penktadienis | 8.15 – 11.35 |
Specialiojo pedagogo veiklos tikslas – teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, sutrikimų bei negalių, didinti specialiųjų poreikių turinčių mokinių ugdymosi veiksmingumą, siekiant asmeninės pažangos.
Specialiojo pedagogo veiklos funkcijos:
- atlieka pedagoginį mokinių vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms bei įvertina pažangą mokykloje;
- padeda specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį, atsižvelgiant į kiekvieno mokinio, turinčio specialiųjų ugdymosi poreikių, gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus;
- bendradarbiauja su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, Klaipėdos miesto PPT specialistais kaip teikti pagalbą, atsižvelgiant į mokinių realų žinių lygį, sutrikusios funkcijos korekciją;
- pataria mokytojams, kaip pritaikyti specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams mokomąją medžiagą ir mokymo priemones, individualizuoti ir pritaikyti bendrąsias programas;
- teikia metodinę pagalbą mokytojams, specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių tėvams ir kitiems asmenims, tiesiogiai dalyvaujantiems ugdymo procese;
- tvarko ir pildo savo darbo dokumentus;
- dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje;
- bendradarbiauja su švietimo pagalbos mokiniui specialistais (psichologu, logopedu, socialiniu pedagogu) ugdant visavertę asmenybę;
- formuoja teigiamą mokyklos bendruomenės požiūrį į mokinius, turinčius specialiųjų ugdymosi poreikių;
- dirba pagal mokyklos vadovopatvirtintątvarkaraštį.
Specialiojo pedagogo darbas yra tik dalis bendro darbo, kuriame dalyvauja ir mokinys, ir mokytojas, ir tėveliai.