Nijolė Mandeikienė (106a kab.)
nijole.logopede@vyturioprogimnazija.lt
| Savaitės dienos | Kontaktinis laikas | Konsultacijų laikas |
| Pirmadienis | – | – |
| Antradienis | 12.55 – 15.50 | – |
| Trečiadienis | 12.55 – 15.40 | 15.45 – 16.45 |
| Ketvirtadienis | 12.55 – 16.00 | – |
| Penktadienis | – | – |
Ilona Ruzginienė (302a kab.)
spec.pedagoge@vyturioprogimnazija.lt
| Savaitės dienos | Kontaktinis laikas | Konsultacijų laikas |
| Pirmadienis | 12.35 – 14.55 | |
| Antradienis | 13.30 – 15.35 | |
| Trečiadienis | 12.35 – 14.50 | |
| Ketvirtadienis | 12.40 – 14.50 | 14.50 – 15.20 |
| Penktadienis | 13.15 – 13.45 |
Laima Domarkienė (313 kab.)
laima.domarkiene@vyturioprogimnazija.lt
| Savaitės dienos | Kontaktinis laikas | Konsultacijų laikas |
| Pirmadienis | 13.20 – 15.10 | |
| Antradienis | 13.20 – 14.45 | 14.50 – 15.20 |
| Trečiadienis | 13.20 – 15.10 | |
| Ketvirtadienis | 13.20 – 15.45 | |
| Penktadienis | 13.20 – 15.00 |
Logopedo veiklos funkcijos:
- atlieka mokinių kalbos vertinimą ir nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus;
- teikia specialiąją pedagoginę (logopedinę) pagalbą mokiniams, turintiems kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų dirbant pogrupiuose, grupėse, esant galimybei, ir individualiai;
- konsultuoja, bendrauja ir bendradarbiauja su mokytojais, mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo klausimais;
- šalina specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus;
- tvarko ir pildo savo veiklos dokumentus;
- rengia ir naudoja specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, skirtas mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų lavinimui;
- dalyvauja mokyklos vaiko gerovės komisijos veikloje;
- bendradarbiauja su Klaipėdos miesto pedagogine psichologine tarnyba ir kt. specialistais;
- formuoja teigiamą mokyklos bendruomenės požiūrį į mokinius, turinčius kalbėjimo ir kalbos sutrikimus.
Logopedo darbas yra tik dalis bendro darbo, kuriame dalyvauja ir mokinys, ir mokytojas, ir tėvai.
