Ką mums reiškia valstybė? Kas yra jos kūrėjai ir valdovai? Kas valstybė būtų be manęs? Be kiekvieno iš mūsų? Tikroji pilietiškumo branda pasireiškia pirmiausia tada, kai išmokstame teisingai užduoti sau klausimą, ne ką valstybė privalo man duoti, o ką aš galiu duoti savo valstybei, kai įsisąmoninus, jog „mano gerovė tai – valstybės gerovė“ ir atvirkščiai, laisvė ir atsakomybė ima žengti koja kojon.
Balandžio 30 d., edukacijoje dalyvavusiems 5c, 6a, 6b, 7a klasių mokiniams, buvo pristatyta mokslą, meną ir šiuolaikines technologijas sujungusi Tautiškos giesmės instaliacija, susidedanti iš Lietuvos Respublikos himno, išreikšto pirmą kartą pasaulio istorijoje nuausta garso analizės juosta bei lazerio iliuminacija, ir darniai susiliejanti į garso, vaizdo bei judesio sinchroninę sistemą. Edukaciją vedė poetas ir tarpdisciplininių menų kūrėjas Julius Žėkas. Mokiniai kartu su J. Žėku nagrinėjo klausimus, susijusius su istorija, muzika, fizika, kalbomis, etika, gamtos pažinimu, daile, informacinėmis technologijomis bei savęs pažinimu. Edukacijos dalyviai sužinojo, jog šviesoforas asocijuojasi su vaivorykšte, jog garsiausias garsas yra „š”, jog lietuvių kalba yra vienintelė kalba, kuri turi raidę „Ė”, taip pat bandė suprasti garsų diagramas ir t. t. Ačiū dalyviams ir organizatoriams.
Edukacija finansuojama iš Kultūros paso.