Mokykoje įrengtoje multisensorinė erdvėje, kurioje dalyvauja 1-8 kl. mokiniai su elgesio ir emocijų, nerimo spektro ar aktyvumo ir dėmesio sutrikimais skirta skatinti įvairių stimulų, tokių kaip lytėjimo, regos, garso, kvapo ir judėjimo pojūčius ir suvokimą.
´Veiklos multisensoriniame kambaryje padeda mokytis bendrauti su supančiu pasauliu saugioje aplinkoje, didima pasitikėjimą ir gebėjimus tiems, kurie patiria mokymosi sunkumų, raidos sutrikimų ar negalių. Šio kambario dėka mokiniai saugiai stebi lėtai besikeičiančias spalvas burbulų vamzdyje, tylus čiurlenimas juos ramina, taip pat jie supasi hamake stebint žvaigždes bei klausosi jūros ošimo ar atsigula ir užsikloja su spindinčiomis spalvas keičiančiomis gijomis. Terapijos priemonės specialiųjų poreikių vaikams padedada atsipalaiduoti, nusiraminti, atsiriboti nuo aplinkos, užsiimti ramia veikla. Atsisėdus ant sėdmaišio mokiniai jaučia jo turinį – granulių užpildą, tai stimuliuoja, sumažina nerimą ir stresą, padeda jiems labiau kontroliuoti savo emocijas. Prireikus stimuliacijos, mokiniai tyrinėja taktilinį skydą, taip pažindami tekstūras, temperatūras, išbando sensorines pėdutes bei balansavimo platformą ar įvairių pojučių rinkinį, taip pat hipnotizuojančiai veikiantį lietaus garsų bokštelį ar tiesiog žaidžia su šviesos akmeniu ar kubu. Šviečiančios priemonės ramina vaikus, koncentruoja jų dėmesį ir padeda susikaupti. Tai puikus įrankis siekiant įtraukti ugdytinius. Muzikos sienelė, paklūstanti tiksliam prisilietimui, vilioja klausytis ir įsiminti garsus, pažinti spalvas, lavinti judesių tikslumą ir priežasties – pasekmės ryšio suvokimą.
Įrengtoje multisensorinėje erdvėje, bent 2 kartus per savaitę 1-8 kl. SUP mokiniai patiriantys elgesio ir emocijų, nerimo spektro, aktyvumo ir dėmesio ar autizmo spektro sutrikimus, dalyvauja multisensorinio kambario esančiose veiklose. Sukurta erdve naudojasi 90 % SUP mokinių.
Multisensorinėje erdvėje mokiniai patiria pasitikėjimo, ramybės ir atsipalaidavimo pojūtį bei įvairių pojūčių stimuliaciją. Pagerėjo mokinių sąmoningumas, dėmesys, atmintis, pažinimas ir kalba, savivertė, savijauta ir santykiai mokykloje, sumažėjo agresija, nerimas ir blaškymasis.